Aslında r10 hediyelikleri şeklinde bi store olsa, insanlar ister kendisine isterlerse de forumdaki başka bir üyeye gönderebilse.

Çikolata olur, kupa olur, defter olur, tişört/sweatshirt olur.

Tabi bu operasyonu yönetebilecek ekip lazım, ürün tedariği, kargolama vs. Uzun iş. Neyse sustum