Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstad çikolata dişlere zararlı değil miydi? diş hekimi yazıyor da kullanıcı adında
Hipokrat yeminimi yakmak istemiyorum hocam 😄 saygılar 🎩