Herkes bana da bana da gönder diyor da. Nedir bu çikolatanın sırrı! Harbiden anlamıyorum
En babası gidersin online alırsın olur biter.. çikolata dağıtıldı, hakedenler moderatörler. Onlar sabah akşam forumda yönetimi sağlıyor.
Galiba bu incelikleri anlayacak kapasiteye sahip değilim.
hocam en kral çikolata olsa amacımız gider alırdık çok şükür durumumuz var amacımız bu değil ama. Anı dediğimiz bir şey var hatıra dediğimiz bir şey var.