• 29-12-2020, 17:05:52
    #37
    MaviSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oda Ürünse Bende Başka Örnek Vereyim,
    Sen Online Market Alışverişi Yaptın Varsayalım Ürün Evine Geldi Teslim Aldın, Sonradan Ürünü Açmadan Götürürsen Market Kabul Edecektir. Ama Ürünü Açtıktan Sonra Markete Götür Veya Git Hakem Heyetine Başvur Hertürlü Olumsuz Olacaktır Hocam
    Sen Konuyu Alakasız Yerlere Götürüyorsun Satıcıyı Suçlu Buluyorsun
    Satıcı Haksızdı Ama ürün paketi açılarak haklı duruma düşmüş olay bu alan arkadaş kontrol edebilirdi, satıcı katı konuşmuş o ayrı konu ama direk cevabı yazmış bitmiş.
    Marketler hiç öyle bakmıyor olaya, elma yerine armut gönderdiyse, direk siz onu atın biz yenisini yolluyoruz diyorlar. Çağdaş marketten tulum peyniri aldım, erzincan tulum yazıyordu etiketinde, eve geldik yedik baktım ilgisi yok erzincan tulumla, götürdüm hemen iade aldılar, sebebini bile sormadılar. Siz farklı bir yerde yaşıyorsunuz sanırım.
    • laaps
    laaps bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-12-2020, 17:08:39
    #38
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marketler hiç öyle bakmıyor olaya, elma yerine armut gönderdiyse, direk siz onu atın biz yenisini yolluyoruz diyorlar. Çağdaş marketten tulum peyniri aldım, erzincan tulum yazıyordu etiketinde, eve geldik yedik baktım ilgisi yok erzincan tulumla, götürdüm hemen iade aldılar, sebebini bile sormadılar. Siz farklı bir yerde yaşıyorsunuz sanırım.
    ''erzincan tulum yazıyordu etiketinde '' yazıyorsa tulum tadı yoksa alacak tabi siz konuyu ordan oraya götürüyorsunuz haklı çıkmak için ustam bizim dediğimiz olay farklı senin dediğin olay farklı senin dediğinde etiketinde yazıp tadı veya ürün o değilse alacak tabi.
    erzincan tulum diyip beyaz pernir getiriyorsa sana sende ürünü açarsan almaz.. konu sahibinin açtıgı konu bunun özetidir.
    aynı ürün olup tadı farklı çıkan ürün değil etiketince yazan değil.
  • 29-12-2020, 17:10:46
    #39
    MaviSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''erzincan tulum yazıyordu etiketinde '' yazıyorsa tulum tadı yoksa alacak tabi siz konuyu ordan oraya götürüyorsunuz haklı çıkmaz için ustam bizim dediğimiz olay farklı senin dediğin olay farklı senin dediğinde etiketinde yazıp tadı veya ürün o değilse alacak tabi.
    Adam sebep sormadı ki, yenmiş açılmış ürünü öylece aldı direk, üstünde ne yazıyordu tadı neydi sormadılar bile, müşteri memnuniyeti denen bir zihniyet var ortada. Birde bu olaydaki gibi ölü gömücüler var kuş yemi kaç kuruş ki müşterini kırıyorsun lafını bile etmem ben.
  • 29-12-2020, 17:12:08
    #40
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam sebep sormadı ki, yenmiş açılmış ürünü öylece aldı direk, üstünde ne yazıyordu tadı neydi sormadılar bile, müşteri memnuniyeti denen bir zihniyet var ortada. Birde bu olaydaki gibi ölü gömücüler var kuş yemi kaç kuruş ki müşterini kırıyorsun lafını bile etmem ben.
    Aynen Hocam Aynen Dediğin Gibi.. Olayı Halen Ayıştıramadınız
    İyi Forumlar Dilerim Sizlere
  • 29-12-2020, 17:13:09
    #41
    Satıcı haklı eyvallahta, en azından mağduriyeti gidermek için birşey yapsalardı. Gidin şikayet edin bile demiş pişkin pişkin.
  • 29-12-2020, 17:16:20
    #42
    MaviSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buda Ayrı Konu Hocam Ürün Uyumluluğu İçin Danışarakmı aldın yoksa kafana göremi aldın parça orjinalmiydi sahtemiydi oraya bakmak lazım ama bu durumu detaylı yazman gerek yorum atmak için
    Ya yok farklı model göndermiş uyuşmayınca kısa devre ile işlemci yanmıştı hop çöpe
  • 29-12-2020, 17:16:45
    #43
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satıcı haklı eyvallahta, en azından mağduriyeti gidermek için birşey yapsalardı. Gidin şikayet edin bile demiş pişkin pişkin.
    benim hiç yok galiba bu olayda haklılık payım bende oraya takıldım keşke deselerdi dalgınlıgımaza geldi özür dileriz vs... sorun değildi de işte
  • 29-12-2020, 17:24:06
    #44
    Açmadan baksaydınız keşke
  • 29-12-2020, 17:26:22
    #45
    Mosoko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açmadan baksaydınız keşke
    detay çok küçüktü şahsne kendim evde olsam yine fark edemezdim... paketi kurcalarken fark ettim bir süre sonra