Satıcı haklı eyvallahta, en azından mağduriyeti gidermek için birşey yapsalardı. Gidin şikayet edin bile demiş pişkin pişkin.

benim hiç yok galiba bu olayda haklılık payım

bende oraya takıldım keşke deselerdi dalgınlıgımaza geldi özür dileriz vs... sorun değildi de işte