mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satıcı haklı eyvallahta, en azından mağduriyeti gidermek için birşey yapsalardı. Gidin şikayet edin bile demiş pişkin pişkin.
benim hiç yok galiba bu olayda haklılık payım bende oraya takıldım keşke deselerdi dalgınlıgımaza geldi özür dileriz vs... sorun değildi de işte