• 29-12-2020, 17:02:07
    #55
    Hayırlısı olsun. Bol kazançlar...
  • 29-12-2020, 17:02:29
    #56
    İhtiyaç fazlasımı emin değilim ama yinede yazayım. Teknolojide ihtiyaç fazlası israfdır. Sürekli teknoloji gelişiyor. 1-2 Sene sonra 5 TB Diskler elinizdekinden daha ucuza çıksa üzülürsünüz.
  • 29-12-2020, 17:14:41
    #57
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ooo fmci biri..
    touch mu o hocam?
    yıllardır tek vazgeçemediğim oyun. normal touch değil

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya sorma ben sırf bunun için gözlük aldım. Geceleri parlaklığı 42 lere kadar indiriyorum yoksa göz dayanmıyor sızlıyor. Diğer monitörümde böyle bir durum yok ama vs panel farkı sanırım.
    gözlük bende düşünüyorum ama masayı büyüttüm monitör uzaklaşınca rahatladım

    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gta 5i kaldırır mı abiiiiii
    zor sli yapmam lazım

    h.olsun güzel duruyor.
    teşekkürler

    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    israf yapmışsınız, şöyle maximum 10bin lira ile düzgün bir bilgisayar toplanabilirdi
    5000 tl ye de toplanırdı hocam o mantık bu mantık değil

    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhtiyaç fazlasımı emin değilim ama yinede yazayım. Teknolojide ihtiyaç fazlası israfdır. Sürekli teknoloji gelişiyor. 1-2 Sene sonra 5 TB Diskler elinizdekinden daha ucuza çıksa üzülürsünüz.
    ihtiyaç fazlası değil işlerim için gerekliydi çünkü eski sistemim işimi görmüyordu ve yenileme yapılamayacak düzeydeydi. Ben de en az 5 seneyi garanti altına alabileceğim bir sistem yapmak istedim. Üzülmem çünkü 1-2 sene sonra 5tb diskler elimdekinden daha ucuz olamayacak bunu yaşayarak görebiliriz. Ayrıca her parçayı ileride desteklenebilecek şekilde oluşturdum. Rakam yüksek gelebilir ama dolar şuan 3 lerde olsaydı 20k anca tutardı bu sistem bir de burdan bakmak lazım.
  • 29-12-2020, 17:18:38
    #58
    Hocam sen bakma buradaki yorumlara. Zaten PC setupa 43bin TL veren kişinin upgrade gibi bir problemi olmaz. 10 bin TL'lik PC ile 43bin TL'lik PC karşılaştıran var ekran kartları fiyatlarına bakıyor mu acaba bu arkadaşlar?
    Sistem harika, tek beğenmediğim sıvı soğutucu o custom olarak daha iyi ayarlanabilirdi sanki. Güle güle kullanın.
  • 29-12-2020, 17:27:23
    #59
    Baya can yakar maşallahı var makinenin
  • 29-12-2020, 17:40:47
    #60
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen bakma buradaki yorumlara. Zaten PC setupa 43bin TL veren kişinin upgrade gibi bir problemi olmaz. 10 bin TL'lik PC ile 43bin TL'lik PC karşılaştıran var ekran kartları fiyatlarına bakıyor mu acaba bu arkadaşlar?
    Sistem harika, tek beğenmediğim sıvı soğutucu o custom olarak daha iyi ayarlanabilirdi sanki. Güle güle kullanın.
    çok sağol hocam custom sıvı soğutma bir sonraki sisteme inş
  • 29-12-2020, 18:18:22
    #61
    Hocam öncelikle hayırlı olsun. Oyun oynamayacaksanız herhalde çizim vs mi yapacaksınız. Ben bunda efsane oyunlar oynardım😂
  • 29-12-2020, 18:19:08
    #62
    networx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıllardır tek vazgeçemediğim oyun. normal touch değil
    .
    aynı şekilde... lise hayatımı bitiren oyundur fm... ah çok özlüyorum 2012 ve 2014 versiyonunu..
  • 29-12-2020, 18:20:19
    #63