• 29-12-2020, 14:47:40
    #46
    O nasıl bir SSD yav 😃
  • 29-12-2020, 14:50:37
    #47
    Ey maşallah hayırlı olsun fps oyunu oynuyorsanız oyunu ve aldığınız fpsi yazarmısınız çok merak ettim
    • networx
    networx bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-12-2020, 15:04:39
    #48
    o ekran kartına 4k monitör yakışırdı
  • 29-12-2020, 15:05:47
    #50
    networx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam
    Monitör de göz koruyucu ve modu karanlık yapınca hiç sıkıntı olmuyor ama görüntüyü cam gibi yapyarım saat sonra gözler kan çanağı oluyor
    Ya sorma ben sırf bunun için gözlük aldım. Geceleri parlaklığı 42 lere kadar indiriyorum yoksa göz dayanmıyor sızlıyor. Diğer monitörümde böyle bir durum yok ama vs panel farkı sanırım.
    • networx
    networx bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-12-2020, 15:11:50
    #51
    ooo fmci biri..
    touch mu o hocam?
  • 29-12-2020, 15:51:18
    #52
    gta 5i kaldırır mı abiiiiii

    h.olsun güzel duruyor.
  • 29-12-2020, 16:42:38
    #53
    Hayırlı olsun hocam, yalnız dikkat edin kasanın ışığından kör olursunuz Ben bile bakınca gözlerim karardı
  • 29-12-2020, 16:49:13
    #54
    israf yapmışsınız, şöyle maximum 10bin lira ile düzgün bir bilgisayar toplanabilirdi