Teşekkürler hocam
Monitör de göz koruyucu ve modu karanlık yapınca hiç sıkıntı olmuyor ama görüntüyü cam gibi yapyarım saat sonra gözler kan çanağı oluyor
Ya sorma ben sırf bunun için gözlük aldım. Geceleri parlaklığı 42 lere kadar indiriyorum yoksa göz dayanmıyor sızlıyor. Diğer monitörümde böyle bir durum yok ama vs panel farkı sanırım.