Bir Canavar Topladım 43.000 TL
91
●4.544
- 29-12-2020, 10:15:03Teşekkür ederimNoventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Çok sağol hocamOmerfd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin hocam inşallahSazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürlerkalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olabileceğinin en iyi kablolamayı yapmaya çalıştım daha iyisini çıkarmam neredeyse zor. teşekkür ederimdarkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha iyileri sizlerin olur inşallah hocamkaanvuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2020, 11:27:00Monitör ve bir çok parçamız aynı. Monitör HP 24es e göre çok fazla gözümü yoruyor benim, sizin de gözünüzü yoruyor mu hocam?networx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel günlerde kullanman dileğiyle. - 29-12-2020, 11:33:12Teşekkürler hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Monitör de göz koruyucu ve modu karanlık yapınca hiç sıkıntı olmuyor ama görüntüyü cam gibi yapyarım saat sonra gözler kan çanağı oluyor


