• 29-12-2020, 10:14:49
    #28
    Masallah nazar degmesin hocam.dokununca aciliyodur kesin.
  • 29-12-2020, 10:15:03
    #29
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten insana motivasyon veren bir kasa olmuş, tebrik ederim.
    Teşekkür ederim

    Omerfd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam asalet akıyor kasadan
    Çok sağol hocam

    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel gözüküyor hocam, hayırlı olsun. Bize de nasip olur inşallah
    Amin hocam inşallah

    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Subhanallah, hayırlı olsun hocam
    Teşekkürler

    darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun, kasa içi kablo düzeni bir tık daha iyi yapılabilirmiş onun dışında harika görünüyor.
    Olabileceğinin en iyi kablolamayı yapmaya çalıştım daha iyisini çıkarmam neredeyse zor. teşekkür ederim

    kaanvuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun bize de nasip olsun
    Daha iyileri sizlerin olur inşallah hocam
  • 29-12-2020, 10:25:52
    #30
    Maşallah
  • 29-12-2020, 10:49:49
    #31
    aga çok iyi be
  • 29-12-2020, 11:21:56
    #32
    Maşallah hocam sağlam bir sistem olmuş, o kadar sistem içinden gözüm sadece monitörde kaldı 🥰
  • 29-12-2020, 11:27:00
    #33
    networx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 senedir makinayı yenilemiyordum artık zamanı gelmişti. Bir ay içinde farklı farklı mağazalardan parçalarla makinamı topladım. Oyun oynayan biri de değilim ama açamayacağı oyun da tanımıyorum.. Bi 7 sene daha vida almam herhalde

    Anakart : ASUS ROG STRIX X570-E GAMING 4400MHz(OC)
    İşlemci : Ryzen 9 5900X
    Ram : G Skill Trident Z Neo Rgb 32gb (2x16gb) Ddr4 3600 Mhz Cl16
    Soğutma : ASUS ROG STRIX LC 360 RGB WHITE EDITION Sıvı Soğutucu
    Ekran Kartı : XFX RX 6900XT
    SSD : SEAGATE 2TB Firecuda 520 NVMe (5000MB Okuma / 4400MB Yazma)
    Fan : 2 adet THERMALTAKE Riing Quad 12 RGB TT Premium Edition Beyaz
    Kasa : THERMALTAKE View 51 Snow ARGB
    PSU : ASUS ROG STRIX 850W WHITE 80+ Gold Full Modüler
    Monitör : MSI Optix MAG322CQR 31.5" 165Hz
    Koltuk : MSI Mag Ch120 X Gamıng Koltuk
    Klavye : Razer Ornata V2 Hibrid Mecha Membran Switch Türkçe RGB Gaming Klavye
    Mause : Corsair Dark Core RGB Pro Kablosuz Gaming Mouse
    Mause Pad : XPG BattleGround Prime XL Gaming Mouse Pad



    Monitör ve bir çok parçamız aynı. Monitör HP 24es e göre çok fazla gözümü yoruyor benim, sizin de gözünüzü yoruyor mu hocam?
    Güzel günlerde kullanman dileğiyle.
    • networx
    networx bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-12-2020, 11:30:01
    #34
    maşallah . hayırlı olsun
  • 29-12-2020, 11:31:46
    #35
    bende makina topladığımı sanıyorum
  • 29-12-2020, 11:33:12
    #36
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monitör ve bir çok parçamız aynı. Monitör HP 24es e göre çok fazla gözümü yoruyor benim, sizin de gözünüzü yoruyor mu hocam?
    Güzel günlerde kullanman dileğiyle.
    Teşekkürler hocam
    Monitör de göz koruyucu ve modu karanlık yapınca hiç sıkıntı olmuyor ama görüntüyü cam gibi yapyarım saat sonra gözler kan çanağı oluyor