Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Monitör ve bir çok parçamız aynı. Monitör HP 24es e göre çok fazla gözümü yoruyor benim, sizin de gözünüzü yoruyor mu hocam?
Güzel günlerde kullanman dileğiyle.
Teşekkürler hocam
Monitör de göz koruyucu ve modu karanlık yapınca hiç sıkıntı olmuyor ama görüntüyü cam gibi yapyarım saat sonra gözler kan çanağı oluyor