• 29-12-2020, 11:45:07
    #37
    Maşallah güle güle kullanın hocam. 43K Hey maşallah.....
  • 29-12-2020, 11:48:56
    #38
    maşallah.
    Nazar değmesin inşallah
  • 29-12-2020, 12:26:20
    #39
    Öküz alırık o paraya Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın.
  • 29-12-2020, 12:36:08
    #40
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu güzel soruyu kimse sormamış ben sorayım , 'gta5 kaldırıyor mu ? ' .
    43K lık bilgisayar da gta5 i kaldırmıyorsa, gta düşünsün ne yapalım.
  • 29-12-2020, 12:45:33
    #41
    Bu hayata yaşayanları izlemeye gelmişiz... Hayırlı olsun hocam
  • 29-12-2020, 13:15:41
    #42
    Hayret, " o paraya araba alırım"cılar gelmemiş.

    Hayırlı olsun hocam.
  • 29-12-2020, 13:45:54
    #43
    Bunun yanına bir monitör daha koyacaksın. Ondan sonra bununla ne yazılım yazılır varya. Öfffff
  • 29-12-2020, 13:54:05
    #44
    Meeeaaşallah
  • 29-12-2020, 14:01:12
    #45
    paramızın ne kadar değersiz olduğunun bir ispati işte bu sistemin gerçek ederi bu değil de işte çoğrafya kaderdir diyoruz. Hayırlı uğurlu olsun.