networx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yıllardır tek vazgeçemediğim oyun. normal touch değil
.
aynı şekilde... lise hayatımı bitiren oyundur fm... ah çok özlüyorum 2012 ve 2014 versiyonunu..