• 25-12-2020, 12:50:14
    #1
    internetten daha once ürün almıştım adamlar bana farklı ürün yolladılar 2 3 tl l ik ürün sonra engellediler şikayet ettim bugun kagıt geldi soruşturmaya yer olmadığı yazıyor ondan sonra neden d0landırıcılık arttı yok efendim sen düşmanmısın neden devleti ileştiyorsun turkiye cumhiyetinde adalet diye birsey yok adamlar d0landırıcılara resmen yol veriyor.
  • 25-12-2020, 12:52:20
    #2
    Nerden şikayet ettiniz acaba? Kanıtları delilleri sunmuşmuydunuz?
  • 25-12-2020, 12:52:25
    #3
    Ne saçma bir konu asıl düşünmeniz gereken soruşturma açılması İçin yeterince şüphe varmı adalet delillere göre ilerler bana şöyle Böyle yaptı demek yeterli değildir
  • 25-12-2020, 12:57:05
    #4
    2-3 ₺ için neyi soruşturacaklar hocam çok şikayet etmek istiyorsanız üst mahkemeye başvurun
  • 25-12-2020, 13:13:47
    #5
    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 ₺ için neyi soruşturacaklar hocam çok şikayet etmek istiyorsanız üst mahkemeye başvurun
    aldığım urun farklı adamlar bana 2 3 tl lik ürünü yollamışlar
  • 25-12-2020, 13:15:14
    #6
    ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne saçma bir konu asıl düşünmeniz gereken soruşturma açılması İçin yeterince şüphe varmı adalet delillere göre ilerler bana şöyle Böyle yaptı demek yeterli değildir
    resimdeki ürünü yolladıkları urunu ürün ile alakalı konuşmalar herşeyi sundum daha delil olarak ne sunabilirim.
  • 25-12-2020, 13:16:25
    #7
    tüketici hukuku savcılığın iş alanına girmez, hatalı olan sizsiniz.
  • 25-12-2020, 13:18:28
    #8
    nokie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüketici hukuku savcılığın iş alanına girmez, hatalı olan sizsiniz.
    nereye girer ozman aydınlatın bizi
  • 25-12-2020, 13:19:48
    #9
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resimdeki ürünü yolladıkları urunu ürün ile alakalı konuşmalar herşeyi sundum daha delil olarak ne sunabilirim.
    Ne malum ki resimdeki ürünü gönderdikleri halde farklı bir ürünü göndermiş gibi paketleyip fotoğrafını çekmediğiniz savcılar 2 yönlü düşünmek zorundadır Buda malesef yeterli delil olmuyor bu yüzden yerinde bir karar net bir delil yok çünkü ortada

    bu gibi durumlarda neden hiçbirşey göndermemek yerine alakasız bir ürün gönderdiklerini hiç düşündünüzmü ?
    sebebi açık bir ürünün gönderip gönderilmediği kolayca ortaya koyulabilir gelmedi diye şikayet edilebilir fakat ürünün alakasız olduğunu belirtilen ürün olmadığını kolay kolay kanıtlayamazsınız