ElinSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Soruşturmaya yer olmadığına dair karar
15
●339
- 25-12-2020, 13:26:58Anlamak istemiyorsunuz sanırım sizi suçlamıyorum hocam haklı olmak yetmez mahkemede durum r10 şikayet konusu gibi işlemiyor malesef delile soru sorulabiliyor ve birden çok şekilde cevaplanabiliyor ise pek bir işe yaramaz ihtimaller doğrultusunda ilerleyemez bu tip davalar keyiflerinden mi sizi o şekilde dolandırıyorlar birşey çıkmayacağı açıkça ortada onlarda biliyorlarLazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2020, 13:52:11bende r10 da bır yavş..ın bırıne çarpılmıştımElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
butun dosyaları butun yazısmaları butun banka dekontları cok ıntızamlı ve duzenlı bır dosya halınde adlıye sarayına gıdıp suc duyurusunda bulundum,savcının odasına gırdım savcı;yanlız bız para konularına bakmıyoruz bılgınız olsun dedı,tamam o halde cezayı yaptırım uygulansın o halde dedım
bukadar kanıt ve delıl daha acık bır sekılde emın olun sunulamazdı
15 gun sonra aynı kagıt banada geldı kısıler arası tıcarı anlasmazlık oldugundan sorusturmaya gerek duyulmadıgı vsvs dıye kagıt gelmıstı
bır ınsanın dolandırıldıgını kanıtlayabılmesı ıcın baska ne gerekır kı?
oysa r10 da dolandırılan 5-6 kısının daha ıletısım bılgılerını sunmustum aynen bende arkadasa katılıyorum adalet denen bırsey kalmamıs
koskocaman ankara adlıyesı ucu yok bucagı yok hergun davaya gırmıyoruz avukat gıbı
eger yanlış bırıme gıttıysek uyarılsın yada bızımle ılgısı yok şuraya gıtmelısınız densın,bu gıbı bır durum yasarsanız kı umarımkı yasamazsınız,gercekten okadar mıde bulandırıcı ve kotu bır durum kı anlatamam
dolandırıldıgınla kalıyorsun - 25-12-2020, 14:13:18benimde anlamadığım bu hiç uğraşmıyorlar ondan dolayıda millet yoluna çıkmışzulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2020, 15:25:42Bir arkadaşın dediği gibi delillerle alakalı bir durum değil.
Bizim ülkemizde birini d-olandırıcılıktan yargılamak o kadar kolay değil. Bu tür şikayetlerde 1 lira da olsa 1000 lirada olsa yüzde 99 takipsizlik kararı gelir. Eğer bir sürü şikayet varsa ve savcı bunları görürse durumu farklı değerlendirebilir. O yüzden mahkemeye itiraz da bulunabilrsin ama büyük ihtimal sonuç değişmez.
Savcılık sana haksızsın demiyor. Şikayetinin ceza davası ile alakası yok diyor. Paranı geri almak için ceza değil hukuk mahkemesine başvur diyor. Yani ya hukuk mahkemesine başvuracaksın veya tüketici hakem heyetine. İkisini de işini görür ve ordan istediğin kararı çıkarırsın. Bu olay ticari anlaşmazlık olarak görülüyor bizim hukuk sistemimizde. Yani bir ürün almışsın ama anlaşmazlık çıkmış. (hukuki ihtilaf) D-olandırıcılarda bunu bildiği için 1-2 liralık ürün gönderiyorlar.