• 25-12-2020, 13:21:40
    #10
    ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne malum ki resimdeki ürünü gönderdikleri halde farklı bir ürünü göndermiş gibi paketleyip fotoğrafını çekmediğiniz savcılar 2 yönlü düşünmek zorundadır Buda malesef yeterli delil olmuyor bu yüzden yerinde bir karar net bir delil yok çünkü ortada

    bu gibi durumlarda neden hiçbirşey göndermemek yerine alakasız bir ürün gönderdiklerini hiç düşündünüzmü ?
    sebebi açık bir ürünün gönderip gönderilmediği kolayca ortaya koyulabilir gelmedi diye şikayet edilebilir fakat ürünün alakasız olduğunu belirtilen ürün olmadığını kolay kolay kanıtlayamazsınız
    d0landırıcılar haklı ozman adam beni neden engelledi ozman neden internet sitelerini kapattılar bu konudada beni aydınlatın
  • 25-12-2020, 13:26:58
    #11
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    d0landırıcılar haklı ozman adam beni neden engelledi ozman neden internet sitelerini kapattılar bu konudada beni aydınlatın
    Anlamak istemiyorsunuz sanırım sizi suçlamıyorum hocam haklı olmak yetmez mahkemede durum r10 şikayet konusu gibi işlemiyor malesef delile soru sorulabiliyor ve birden çok şekilde cevaplanabiliyor ise pek bir işe yaramaz ihtimaller doğrultusunda ilerleyemez bu tip davalar keyiflerinden mi sizi o şekilde dolandırıyorlar birşey çıkmayacağı açıkça ortada onlarda biliyorlar
  • 25-12-2020, 13:52:11
    #12
    ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne saçma bir konu asıl düşünmeniz gereken soruşturma açılması İçin yeterince şüphe varmı adalet delillere göre ilerler bana şöyle Böyle yaptı demek yeterli değildir
    bende r10 da bır yavş..ın bırıne çarpılmıştım

    butun dosyaları butun yazısmaları butun banka dekontları cok ıntızamlı ve duzenlı bır dosya halınde adlıye sarayına gıdıp suc duyurusunda bulundum,savcının odasına gırdım savcı;yanlız bız para konularına bakmıyoruz bılgınız olsun dedı,tamam o halde cezayı yaptırım uygulansın o halde dedım

    bukadar kanıt ve delıl daha acık bır sekılde emın olun sunulamazdı

    15 gun sonra aynı kagıt banada geldı kısıler arası tıcarı anlasmazlık oldugundan sorusturmaya gerek duyulmadıgı vsvs dıye kagıt gelmıstı

    bır ınsanın dolandırıldıgını kanıtlayabılmesı ıcın baska ne gerekır kı?

    oysa r10 da dolandırılan 5-6 kısının daha ıletısım bılgılerını sunmustum aynen bende arkadasa katılıyorum adalet denen bırsey kalmamıs

    koskocaman ankara adlıyesı ucu yok bucagı yok hergun davaya gırmıyoruz avukat gıbı

    eger yanlış bırıme gıttıysek uyarılsın yada bızımle ılgısı yok şuraya gıtmelısınız densın,bu gıbı bır durum yasarsanız kı umarımkı yasamazsınız,gercekten okadar mıde bulandırıcı ve kotu bır durum kı anlatamam

    dolandırıldıgınla kalıyorsun
  • 25-12-2020, 14:13:18
    #13
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende r10 da bır yavş..ın bırıne çarpılmıştım

    butun dosyaları butun yazısmaları butun banka dekontları cok ıntızamlı ve duzenlı bır dosya halınde adlıye sarayına gıdıp suc duyurusunda bulundum,savcının odasına gırdım savcı;yanlız bız para konularına bakmıyoruz bılgınız olsun dedı,tamam o halde cezayı yaptırım uygulansın o halde dedım

    bukadar kanıt ve delıl daha acık bır sekılde emın olun sunulamazdı

    15 gun sonra aynı kagıt banada geldı kısıler arası tıcarı anlasmazlık oldugundan sorusturmaya gerek duyulmadıgı vsvs dıye kagıt gelmıstı

    bır ınsanın dolandırıldıgını kanıtlayabılmesı ıcın baska ne gerekır kı?

    oysa r10 da dolandırılan 5-6 kısının daha ıletısım bılgılerını sunmustum aynen bende arkadasa katılıyorum adalet denen bırsey kalmamıs

    koskocaman ankara adlıyesı ucu yok bucagı yok hergun davaya gırmıyoruz avukat gıbı

    eger yanlış bırıme gıttıysek uyarılsın yada bızımle ılgısı yok şuraya gıtmelısınız densın,bu gıbı bır durum yasarsanız kı umarımkı yasamazsınız,gercekten okadar mıde bulandırıcı ve kotu bır durum kı anlatamam

    dolandırıldıgınla kalıyorsun
    benimde anlamadığım bu hiç uğraşmıyorlar ondan dolayıda millet yoluna çıkmış
  • 25-12-2020, 14:15:13
    #14
    Ben 2000 tl dollandrıldığımda aynı karar geldi, dolandırrıcılık değil anlaşmazlık olarak görüp uğraşmak istemiyorlar

    Sonra itiraz ettim şuan ağır ceza mahkemesinde yargılanıyor
    İtiraz edin üst mahkemeye 15 gün içinde itiraz hakkınız var
  • 25-12-2020, 15:25:42
    #15
    Bir arkadaşın dediği gibi delillerle alakalı bir durum değil.

    Bizim ülkemizde birini d-olandırıcılıktan yargılamak o kadar kolay değil. Bu tür şikayetlerde 1 lira da olsa 1000 lirada olsa yüzde 99 takipsizlik kararı gelir. Eğer bir sürü şikayet varsa ve savcı bunları görürse durumu farklı değerlendirebilir. O yüzden mahkemeye itiraz da bulunabilrsin ama büyük ihtimal sonuç değişmez.

    Savcılık sana haksızsın demiyor. Şikayetinin ceza davası ile alakası yok diyor. Paranı geri almak için ceza değil hukuk mahkemesine başvur diyor. Yani ya hukuk mahkemesine başvuracaksın veya tüketici hakem heyetine. İkisini de işini görür ve ordan istediğin kararı çıkarırsın. Bu olay ticari anlaşmazlık olarak görülüyor bizim hukuk sistemimizde. Yani bir ürün almışsın ama anlaşmazlık çıkmış. (hukuki ihtilaf) D-olandırıcılarda bunu bildiği için 1-2 liralık ürün gönderiyorlar.
  • 25-12-2020, 17:58:14
    #16
    Bu dolandırma olaylarında maalesef işler istediğimiz gibi yürümüyor. Bence bu gibi olaylarda suçlu kişi aynı durumu birkaç kez işlemiş ise hapis cezası verilebilir ve bu katlanarak arttırılabilir. Geçmiş olsun hocam