zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende r10 da bır yavş..ın bırıne çarpılmıştım

butun dosyaları butun yazısmaları butun banka dekontları cok ıntızamlı ve duzenlı bır dosya halınde adlıye sarayına gıdıp suc duyurusunda bulundum,savcının odasına gırdım savcı;yanlız bız para konularına bakmıyoruz bılgınız olsun dedı,tamam o halde cezayı yaptırım uygulansın o halde dedım

bukadar kanıt ve delıl daha acık bır sekılde emın olun sunulamazdı

15 gun sonra aynı kagıt banada geldı kısıler arası tıcarı anlasmazlık oldugundan sorusturmaya gerek duyulmadıgı vsvs dıye kagıt gelmıstı

bır ınsanın dolandırıldıgını kanıtlayabılmesı ıcın baska ne gerekır kı?

oysa r10 da dolandırılan 5-6 kısının daha ıletısım bılgılerını sunmustum aynen bende arkadasa katılıyorum adalet denen bırsey kalmamıs

koskocaman ankara adlıyesı ucu yok bucagı yok hergun davaya gırmıyoruz avukat gıbı

eger yanlış bırıme gıttıysek uyarılsın yada bızımle ılgısı yok şuraya gıtmelısınız densın,bu gıbı bır durum yasarsanız kı umarımkı yasamazsınız,gercekten okadar mıde bulandırıcı ve kotu bır durum kı anlatamam

dolandırıldıgınla kalıyorsun
benimde anlamadığım bu hiç uğraşmıyorlar ondan dolayıda millet yoluna çıkmış