Bir arkadaşın dediği gibi delillerle alakalı bir durum değil.
Bizim ülkemizde birini d-olandırıcılıktan yargılamak o kadar kolay değil. Bu tür şikayetlerde 1 lira da olsa 1000 lirada olsa yüzde 99 takipsizlik kararı gelir. Eğer bir sürü şikayet varsa ve savcı bunları görürse durumu farklı değerlendirebilir. O yüzden mahkemeye itiraz da bulunabilrsin ama büyük ihtimal sonuç değişmez.
Savcılık sana haksızsın demiyor. Şikayetinin ceza davası ile alakası yok diyor. Paranı geri almak için ceza değil hukuk mahkemesine başvur diyor. Yani ya hukuk mahkemesine başvuracaksın veya tüketici hakem heyetine. İkisini de işini görür ve ordan istediğin kararı çıkarırsın. Bu olay ticari anlaşmazlık olarak görülüyor bizim hukuk sistemimizde. Yani bir ürün almışsın ama anlaşmazlık çıkmış. (hukuki ihtilaf) D-olandırıcılarda bunu bildiği için 1-2 liralık ürün gönderiyorlar.