d0landırıcılar haklı ozman adam beni neden engelledi ozman neden internet sitelerini kapattılar bu konudada beni aydınlatın
Anlamak istemiyorsunuz sanırım sizi suçlamıyorum hocam haklı olmak yetmez mahkemede durum r10 şikayet konusu gibi işlemiyor malesef delile soru sorulabiliyor ve birden çok şekilde cevaplanabiliyor ise pek bir işe yaramaz ihtimaller doğrultusunda ilerleyemez bu tip davalar keyiflerinden mi sizi o şekilde dolandırıyorlar birşey çıkmayacağı açıkça ortada onlarda biliyorlar