internetten daha once ürün almıştım adamlar bana farklı ürün yolladılar 2 3 tl l ik ürün sonra engellediler şikayet ettim bugun kagıt geldi soruşturmaya yer olmadığı yazıyor ondan sonra neden d0landırıcılık arttı yok efendim sen düşmanmısın neden devleti ileştiyorsun turkiye cumhiyetinde adalet diye birsey yok adamlar d0landırıcılara resmen yol veriyor.