hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 ₺ için neyi soruşturacaklar hocam çok şikayet etmek istiyorsanız üst mahkemeye başvurun
aldığım urun farklı adamlar bana 2 3 tl lik ürünü yollamışlar