• 17-12-2020, 21:06:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar yönetime sitem konusu kesinlikle değildir, yönetim ekibine ilk olarak bunu bildirmek istiyorum.

    Son zamanlar da /script-satisi kategorisin de veya forum da gizlice el altından satış yapılıyor. Bunları bildirmekten yoruldum, insanların emeğine hiç mi saygıları yok bu insanların?

    Mesela örnek;

    adam internetten w@rez bir scripti alıp bir iki düzenleme edit yapıyor ve satıyor. Kısa yoldan para kazanmak bu mu oluyor?


    Şuan elimde bir iş var ve süresi aksadı ben bu işi daha hızlı bitirmek için geceleri uyumayacağım ve arkadaş bir kaç yıl sonra bizim yaptığımız yazılımları bu şekilde bedavaya alıp orada burada satışını yapacak bu etik mi sizce?
    Günde 1-2 mesaj sürekli geliyor bu şekilde işte bilmem ne bilmem ne yazılımımız var diyor soruyorum lisansı var mı yok hocam biz lisanssız satıyoruz diyor demoyu işstiyorum adam başkasının scriptinin demosunu atıyor.
  • 17-12-2020, 21:08:40
    #2
    150 liralık ***** yazılım satın almıştım bilmeden bi ara r10 da
  • 17-12-2020, 21:11:42
    #3
    bunun için yazdığınız yazılımda bazı yerleri şifreleseniz falan olmuyor mu o şekilde ? açık kaynak ve şifreli olarak iki şekilde satışa sunun açık kaynak 400 ise şifreli 200 gibi ? (merakımdan soruyorum yeni başladım bu web tasarım işlerine )
  • 17-12-2020, 21:11:40
    #4
    Sorununuzu report ederek bize bildirdiğiniz de ben dahil tüm arkadaşlar ilgilenir. Böyle bir şey tabiki etik değil.
  • 17-12-2020, 21:13:14
    #5
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun için yazdığınız yazılımda bazı yerleri şifreleseniz falan olmuyor mu o şekilde ? açık kaynak ve şifreli olarak iki şekilde satışa sunun açık kaynak 400 ise şifreli 200 gibi ? (merakımdan soruyorum yeni başladım bu web tasarım işlerine )
    İoncube ile şifreliyoruz yine de kırıyorlar hocam bunlar ne kadar önlem alınırsa alınsın.
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorununuzu report ederek bize bildirdiğiniz de ben dahil tüm arkadaşlar ilgilenir. Böyle bir şey tabiki etik değil.
    Az önce bir arkadaşı report ettim gerekli kanıtlarla hocam https://www.r10.net/ucretli-script-istek/ bu kategori de
  • 17-12-2020, 21:13:52
    #6
    Çok Var Ne Yazikki Ne Kurdugunu Bilmiyip te Satan da Var. Wa.ez Satanda Var.
  • 17-12-2020, 21:14:45
    #7
    Kişisel Rütbe
    satılan yazılımın sahibi forumda olduğu halde satılıyorsa sahibi normalde bulur ve konusunu açar ha görmediyse özelden sorunuz ha yazılımın sahibi forumdan banlanmış o zaman konu moderatörlerine danışın derim ben genelde mobil uygulamaları modlara bildiririm sebebi adamın satışa sunduğu tarihle w*reze düştüğü tarih aynı ve lisans şartı yok madem hesabı var kanıtlasın moda diye reportlarım konuyu modlar bu konuda hassastırlar emin olun.
  • 17-12-2020, 21:18:38
    #8
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İoncube ile şifreliyoruz yine de kırıyorlar hocam bunlar ne kadar önlem alınırsa alınsın.

    Az önce bir arkadaşı report ettim gerekli kanıtlarla hocam https://www.r10.net/ucretli-script-istek/ bu kategori de
    Reportu aldım hocam ben gerekeni yaptık içiniz rahat olsun
  • 17-12-2020, 21:19:13
    #9
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar yönetime sitem konusu kesinlikle değildir, yönetim ekibine ilk olarak bunu bildirmek istiyorum.

    Son zamanlar da /script-satisi kategorisin de veya forum da gizlice el altından satış yapılıyor. Bunları bildirmekten yoruldum, insanların emeğine hiç mi saygıları yok bu insanların?

    Mesela örnek;

    adam internetten w@rez bir scripti alıp bir iki düzenleme edit yapıyor ve satıyor. Kısa yoldan para kazanmak bu mu oluyor?


    Şuan elimde bir iş var ve süresi aksadı ben bu işi daha hızlı bitirmek için geceleri uyumayacağım ve arkadaş bir kaç yıl sonra bizim yaptığımız yazılımları bu şekilde bedavaya alıp orada burada satışını yapacak bu etik mi sizce?
    Günde 1-2 mesaj sürekli geliyor bu şekilde işte bilmem ne bilmem ne yazılımımız var diyor soruyorum lisansı var mı yok hocam biz lisanssız satıyoruz diyor demoyu işstiyorum adam başkasının scriptinin demosunu atıyor.
    ..
    konuyu bilmiyorum. ne sitem ettiğiniz kişiyi tanırım ne sizi. ben tamamen konudan alakasız bir şey sorayım hazır konu açılmışken
    ...
    aklımda bir fikir var ve sizinle anlaşıyorum.
    ücretini veriyorum ve istediğim yazılımı yaptırıyorum
    şimdi bu yazılım sizin mi benim mi?

    sizin aklınızda hiç olmayan bir konuda bir yazılım yaptınız. ama ben olmasaydım bu fikir hiç aklınıza gelmeyecektır belkide.
    şimdi bu yazılım sizin mi benim mi ?
    satış hakları size mi ait bana mı?
    ..