satılan yazılımın sahibi forumda olduğu halde satılıyorsa sahibi normalde bulur ve konusunu açar ha görmediyse özelden sorunuz ha yazılımın sahibi forumdan banlanmış o zaman konu moderatörlerine danışın derim ben genelde mobil uygulamaları modlara bildiririm sebebi adamın satışa sunduğu tarihle w*reze düştüğü tarih aynı ve lisans şartı yok madem hesabı var kanıtlasın moda diye reportlarım konuyu modlar bu konuda hassastırlar emin olun.