ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İoncube ile şifreliyoruz yine de kırıyorlar hocam bunlar ne kadar önlem alınırsa alınsın.

Az önce bir arkadaşı report ettim gerekli kanıtlarla hocam https://www.r10.net/ucretli-script-istek/ bu kategori de
Reportu aldım hocam ben gerekeni yaptık içiniz rahat olsun