İoncube ile şifreliyoruz yine de kırıyorlar hocam bunlar ne kadar önlem alınırsa alınsın.
Az önce bir arkadaşı report ettim gerekli kanıtlarla hocam
https://www.r10.net/ucretli-script-istek/ bu kategori de
Reportu aldım hocam ben gerekeni yaptık içiniz rahat olsun