• 17-12-2020, 21:20:30
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ..
    konuyu bilmiyorum. ne sitem ettiğiniz kişiyi tanırım ne sizi. ben tamamen konudan alakasız bir şey sorayım hazır konu açılmışken
    ...
    aklımda bir fikir var ve sizinle anlaşıyorum.
    ücretini veriyorum ve istediğim yazılımı yaptırıyorum
    şimdi bu yazılım sizin mi benim mi?

    sizin aklınızda hiç olmayan bir konuda bir yazılım yaptınız. ama ben olmasaydım bu fikir hiç aklınıza gelmeyecektır belkide.
    şimdi bu yazılım sizin mi benim mi ?
    satış hakları size mi ait bana mı?
    ..
    Eğer satış haklarıyla yazılımcınızdan satın alırsanız ne yazılımcı satabilir ne başkası. Ama eğer sadece siz kullanımlık alırsanız yazılımı yazılımcı bunu satma hakkına sahiptir.
    Fiyat farkı oynamaktadır.
  • 17-12-2020, 21:20:59
    #11
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reportu aldım hocam ben gerekeni yaptık içiniz rahat olsun
    Çok teşekkür ederim hocam
  • 17-12-2020, 21:24:01
    #12
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer satış haklarıyla yazılımcınızdan satın alırsanız ne yazılımcı satabilir ne başkası. Ama eğer sadece siz kullanımlık alırsanız yazılımı yazılımcı bunu satma hakkına sahiptir.
    Fiyat farkı oynamaktadır.
    ..
    yazılım bana özel yazılıyor zaten. SIFIRDAN. fiyatını da ona göre veriyorum.
    satıp satmamak o an aklımda yok.
    parasını verdiğim bir ürün
    fikir sizin hoşunuza gitti.
    aa ben bunu 10 kişiye daha satırım dediniz.
    benden izinsiz fikrimi satma hakkına sahip misiniz
  • 17-12-2020, 21:25:10
    #13
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ..
    yazılım bana özel yazılıyor zaten. SIFIRDAN. fiyatını da ona göre veriyorum.
    satıp satmamak o an aklımda yok.
    parasını verdiğim bir ürün
    fikir sizin hoşunuza gitti.
    aa ben bunu 10 kişiye daha satırım dediniz.
    benden izinsiz fikrimi satma hakkına sahip misiniz
    Dediğim gibi en başında konuşmanız gerekiyor hocam onu yazılımcıyla, şahsen ben hiç bir müşterimin yazılımını satmam. Bu en başında konuşulması gereken bir şey ama.
  • 17-12-2020, 21:26:56
    #14
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi en başında konuşmanız gerekiyor hocam onu yazılımcıyla, şahsen ben hiç bir müşterimin yazılımını satmam. Bu en başında konuşulması gereken bir şey ama.
    vakit ayırdığınız için teşekkürler. umarım konu başka yere gitmemiştir.