..
konuyu bilmiyorum. ne sitem ettiğiniz kişiyi tanırım ne sizi. ben tamamen konudan alakasız bir şey sorayım hazır konu açılmışken
...
aklımda bir fikir var ve sizinle anlaşıyorum.
ücretini veriyorum ve istediğim yazılımı yaptırıyorum
şimdi bu yazılım sizin mi benim mi?
sizin aklınızda hiç olmayan bir konuda bir yazılım yaptınız. ama ben olmasaydım bu fikir hiç aklınıza gelmeyecektır belkide.
şimdi bu yazılım sizin mi benim mi ?
satış hakları size mi ait bana mı?
..
Eğer satış haklarıyla yazılımcınızdan satın alırsanız ne yazılımcı satabilir ne başkası. Ama eğer sadece siz kullanımlık alırsanız yazılımı yazılımcı bunu satma hakkına sahiptir.
Fiyat farkı oynamaktadır.