Merhaba arkadaşlar yönetime sitem konusu kesinlikle değildir, yönetim ekibine ilk olarak bunu bildirmek istiyorum.
Son zamanlar da /script-satisi kategorisin de veya forum da gizlice el altından satış yapılıyor. Bunları bildirmekten yoruldum, insanların emeğine hiç mi saygıları yok bu insanların?
Mesela örnek;
adam internetten w@rez bir scripti alıp bir iki düzenleme edit yapıyor ve satıyor. Kısa yoldan para kazanmak bu mu oluyor?
Şuan elimde bir iş var ve süresi aksadı ben bu işi daha hızlı bitirmek için geceleri uyumayacağım ve arkadaş bir kaç yıl sonra bizim yaptığımız yazılımları bu şekilde bedavaya alıp orada burada satışını yapacak bu etik mi sizce?
Günde 1-2 mesaj sürekli geliyor bu şekilde işte bilmem ne bilmem ne yazılımımız var diyor soruyorum lisansı var mı yok hocam biz lisanssız satıyoruz diyor demoyu işstiyorum adam başkasının scriptinin demosunu atıyor.
..
konuyu bilmiyorum. ne sitem ettiğiniz kişiyi tanırım ne sizi. ben
tamamen konudan alakasız bir şey sorayım hazır konu açılmışken
...
aklımda bir fikir var ve sizinle anlaşıyorum.
ücretini veriyorum ve istediğim yazılımı yaptırıyorum
şimdi bu yazılım sizin mi benim mi?
sizin aklınızda hiç olmayan bir konuda bir yazılım yaptınız. ama ben olmasaydım bu fikir hiç aklınıza gelmeyecektır belkide.
şimdi bu yazılım sizin mi benim mi ?
satış hakları size mi ait bana mı?
..