• 07-12-2020, 09:05:20
    #1
    Merhaba ben Adananın Seyhan ilçesi gürselpaşa mahallesi /B bolgesinde 4 belki 5 k insanin yasadigi bir mahallede yasiyorum 4 camimiz var ve her birindeki selayi ezani duyabiliyoruz. Onceleri ayda 1 belji 2 tane sela verilirdi bu gün hariç 2 haftadir her gün 2 3 sela veriliyor bu gun 4 verildi sadece uretim hanemizde 2 kisi babasini 1 kisi dedesini kaybetti işletmeyi bir hafta kapali tuttuk.

    Cenazeler için mezarliga gittigimde 2 saat icinde 9 cenaze geldigini gordum oyasa gunde belki 9 gelmiyordu.

    Sizde durumlar nasil sonun başlangıçı gibi gelen bu gunler geride kalirmi bilmem ama kendim icin değil annem ve ailem için korkuyorum
  • 07-12-2020, 09:08:01
    #2
    Önümüzdeki 2 ay dişimizi sıkmalı çok dikkatli olmalı ve aşının bir an önce gelmesini umut etmeliyiz. Başka çare yok malesef gidişat korkutucu son 3 ayda yakın çevremden çok kaybınız var malesef
  • 07-12-2020, 09:11:14
    #3
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önümüzdeki 2 ay dişimizi sıkmalı çok dikkatli olmalı ve aşının bir an önce gelmesini umut etmeliyiz. Başka çare yok malesef gidişat korkutucu son 3 ayda yakın çevremden çok kaybınız var malesef
    Aşı inşallah çözüm olur hiç umudum yok
  • 07-12-2020, 09:13:55
    #4
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önümüzdeki 2 ay dişimizi sıkmalı çok dikkatli olmalı ve aşının bir an önce gelmesini umut etmeliyiz. Başka çare yok malesef gidişat korkutucu son 3 ayda yakın çevremden çok kaybınız var malesef
    Açıkçası aşıya ben güvenmiyorum hocam zorunlu olmadığı sürece vurdurmayida düşünmüyorum
  • 07-12-2020, 09:17:06
    #5
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşı inşallah çözüm olur hiç umudum yok
    3. dozla birlikte %92 koruyuculuk hocam oldukça iyi bir yüzde


    ahmetsen10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası aşıya ben güvenmiyorum hocam zorunlu olmadığı sürece vurdurmayida düşünmüyorum
    Spekülasyonlara aldanmayın hocam, açıkcası aşının taşıdıgı risk koronaya oranla çok çok düşük. Topluma şuan pompalanan bu spekülasyonlara umarım engel olunur yoksa karantinadan kaçanlar gibi aşıdan kaçanlarıda göreceğiz
  • 07-12-2020, 09:22:01
    #6
    300 kişinin çalıştığı bir kurumda görev yapıyorum. Personelden birisinin 1. derece yakını vefat ettiğinde bize mesaj geliyor. Sadece geçen hafta 8 personelin anne veya babası vefat etmiş.
  • 07-12-2020, 09:26:01
    #7
    Gerçek vakaları açıklamaya başladılar... Umarım gerçek ölü sayılarını da açıklarlar yakında...
  • 07-12-2020, 09:27:45
    #8
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. dozla birlikte %92 koruyuculuk hocam oldukça iyi bir yüzde
    Yine de sonuncu vurunmak iyidir diye düşünüyorum ben de.
  • 07-12-2020, 09:31:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Virüs bazı insanlara çok etki ediyor.
    Bazılarının virüs olduğundan dahi haberi yok. Tamamen bağışıklık sistemi ile alakalıdır. Şansınıza ne denk gelirse %50 şans ile ölüm var.