Merhaba ben Adananın Seyhan ilçesi gürselpaşa mahallesi /B bolgesinde 4 belki 5 k insanin yasadigi bir mahallede yasiyorum 4 camimiz var ve her birindeki selayi ezani duyabiliyoruz. Onceleri ayda 1 belji 2 tane sela verilirdi bu gün hariç 2 haftadir her gün 2 3 sela veriliyor bu gun 4 verildi sadece uretim hanemizde 2 kisi babasini 1 kisi dedesini kaybetti işletmeyi bir hafta kapali tuttuk.
Cenazeler için mezarliga gittigimde 2 saat icinde 9 cenaze geldigini gordum oyasa gunde belki 9 gelmiyordu.
Sizde durumlar nasil sonun başlangıçı gibi gelen bu gunler geride kalirmi bilmem ama kendim icin değil annem ve ailem için korkuyorum
Her gün 3 sela sizde durumlat nasil
13
●222
- 07-12-2020, 09:11:14Aşı inşallah çözüm olur hiç umudum yokSigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2020, 09:13:55Açıkçası aşıya ben güvenmiyorum hocam zorunlu olmadığı sürece vurdurmayida düşünmüyorumSigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2020, 09:17:063. dozla birlikte %92 koruyuculuk hocam oldukça iyi bir yüzdeUbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Spekülasyonlara aldanmayın hocam, açıkcası aşının taşıdıgı risk koronaya oranla çok çok düşük. Topluma şuan pompalanan bu spekülasyonlara umarım engel olunur yoksa karantinadan kaçanlar gibi aşıdan kaçanlarıda göreceğizahmetsen10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-12-2020, 09:22:01300 kişinin çalıştığı bir kurumda görev yapıyorum. Personelden birisinin 1. derece yakını vefat ettiğinde bize mesaj geliyor. Sadece geçen hafta 8 personelin anne veya babası vefat etmiş.
- 07-12-2020, 09:27:45Yine de sonuncu vurunmak iyidir diye düşünüyorum ben de.Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle