Merhaba ben Adananın Seyhan ilçesi gürselpaşa mahallesi /B bolgesinde 4 belki 5 k insanin yasadigi bir mahallede yasiyorum 4 camimiz var ve her birindeki selayi ezani duyabiliyoruz. Onceleri ayda 1 belji 2 tane sela verilirdi bu gün hariç 2 haftadir her gün 2 3 sela veriliyor bu gun 4 verildi sadece uretim hanemizde 2 kisi babasini 1 kisi dedesini kaybetti işletmeyi bir hafta kapali tuttuk.
Cenazeler için mezarliga gittigimde 2 saat icinde 9 cenaze geldigini gordum oyasa gunde belki 9 gelmiyordu.
Sizde durumlar nasil sonun başlangıçı gibi gelen bu gunler geride kalirmi bilmem ama kendim icin değil annem ve ailem için korkuyorum