• 07-12-2020, 09:34:00
    #10
    ben Yüreğir'de oturuyorum sela okunmuyor ama çevremde çok ciddi şekilde yayılmaya başladı.. Ölümler arttı.. Şimdi amcam,halam yoğun bakımda..
  • 07-12-2020, 09:34:57
    #11
    Eskiye oranla şuan etrafımda bulunan her 10 kişiden 3 4ü ya geçirdi ya geçiriyor ya da risk altında ortalık çok karıştı sıkıntılı durumlar hocam
  • 07-12-2020, 09:35:13
    #12
    Köydeyken günde 10 15 sela olduğu oluyordu. O da sabahın 10 un da. Hepsi bir veriliyordu.
  • 07-12-2020, 09:35:55
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yer Ankara Günde 3 sela duyuyorum belki daha fazla okunuyordur.
  • 07-12-2020, 10:40:27
    #14
    Durumlar vahim fabrikaya geldim sohbet ediyorum işçilerle 14 sela okunduğunu söyledi arkadaşlar 3 kisi ayni mahallede oturuyor feyzipaşa mahallesinde 14 sela ciddi bir rakam ama sanirim koronadan olenler için cenaze işlemleri farkli yapilmakta