Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önümüzdeki 2 ay dişimizi sıkmalı çok dikkatli olmalı ve aşının bir an önce gelmesini umut etmeliyiz. Başka çare yok malesef gidişat korkutucu son 3 ayda yakın çevremden çok kaybınız var malesef
Aşı inşallah çözüm olur hiç umudum yok