UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşı inşallah çözüm olur hiç umudum yok
3. dozla birlikte %92 koruyuculuk hocam oldukça iyi bir yüzde


ahmetsen10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası aşıya ben güvenmiyorum hocam zorunlu olmadığı sürece vurdurmayida düşünmüyorum
Spekülasyonlara aldanmayın hocam, açıkcası aşının taşıdıgı risk koronaya oranla çok çok düşük. Topluma şuan pompalanan bu spekülasyonlara umarım engel olunur yoksa karantinadan kaçanlar gibi aşıdan kaçanlarıda göreceğiz