• 07-12-2020, 02:01:13
    #10
    geceyolcusu2002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç ülke tam kapanmış. Bildiğim 5 milyonluk Yeni Zelanda var. O da vakayı sifirlayamadi.


    Çin treninin size selamı var.


    https://twitter.com/TCDDTasimacilik/...658698243?s=19
    Aleykümselam, benim de size selamım var.
  • 07-12-2020, 02:05:05
    #11
    BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleykümselam, benim de size selamım var.
    Aleykümselam. Benden de selam olsun size.
  • 07-12-2020, 02:11:08
    #12
    BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pandemi döneminde Marmaray'ın 9 seferi iptal edilip insanlar kalabalığa bırakılıyor Çin'e ihracat treni gidecek diye ertesi gün trenin Maltepe'den geri döndüğü ortaya çıkıyor. Bu ülke küçülmesin de kim küçülsün.
    Kanım dondu diyerek otobüs seferlerini azaltana bir lafin yok mu ? Yanli yandaş yorumlarınızı buraya bırakmayın. Biri de İmamoğlu yaydı virüsü demiş yaymadi ama gereken önemi de vermedi. Gerçi kendisi borç almak ile meşgul ama olsun İstanbul altın altın.
    Edit : çin treni de gayet yolundaymis. Maltepe'de döndüğünü iddia eden gazeteler zaten malum ne olduğu. Ümit erdimi de kovide yenik düştü diye haber yapmışlardı adam kendi ağzıyla yalanladı okuduğunuz takip ettiğiniz yerler bu kadar işte.
  • 07-12-2020, 03:30:41
    #13
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanım dondu diyerek otobüs seferlerini azaltana bir lafin yok mu ? Yanli yandaş yorumlarınızı buraya bırakmayın. Biri de İmamoğlu yaydı virüsü demiş yaymadi ama gereken önemi de vermedi. Gerçi kendisi borç almak ile meşgul ama olsun İstanbul altın altın.
    Edit : çin treni de gayet yolundaymis. Maltepe'de döndüğünü iddia eden gazeteler zaten malum ne olduğu. Ümit erdimi de kovide yenik düştü diye haber yapmışlardı adam kendi ağzıyla yalanladı okuduğunuz takip ettiğiniz yerler bu kadar işte.
    Ulaşım ile ilgili kararlar UKOME tarafından alınır ve UKOME'deki üye dağılımını incelerseniz bazı şeylerin belediye başkanı dahi olsan elinde olmadığını görürsünüz. Misal otobüslerdeki bir koltuk dolu bir koltuk boş uygulaması ile ayakta toplam ayakta yolcu sayısının 3'te 1'i kadar yolcu alınabilir yasağı UKOME tarafından kaldırıldı. Bir yerlerden vurmaya çalışacaksanız rica ediyorum önce biraz araştırın.
  • 07-12-2020, 04:19:56
    #14
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulaşım ile ilgili kararlar UKOME tarafından alınır ve UKOME'deki üye dağılımını incelerseniz bazı şeylerin belediye başkanı dahi olsan elinde olmadığını görürsünüz. Misal otobüslerdeki bir koltuk dolu bir koltuk boş uygulaması ile ayakta toplam ayakta yolcu sayısının 3'te 1'i kadar yolcu alınabilir yasağı UKOME tarafından kaldırıldı. Bir yerlerden vurmaya çalışacaksanız rica ediyorum önce biraz araştırın.
    Bunu da malum gazeteden mi okudunuz ? Başkanlığa bağlı birim bu. Ki ayrıca TV programlarina çıkıp bunu bilerek yapıyorlar bir duraktan o kadar yolcu binemez vs. Laflar ediyordu. Savcılık tek tek buldu çıkardı adamları. Hepsi de işine gücüne giden insanlarmis. Ayrıca Madem ukome karar alıyordu çıkıp deseydi ya ukome karar alıyor benimle alakası yok? Tekrar kontrol ettim kendi ağzıyla seferler azaltılacak demiş. Alayı yalan dolan. Bazı insanları savunurken lütfen önce araştırın.

    Edit: konu siyasete kayacaksa kapatılabilir zaten herkes anlaması gerekeni anlamıştır.
  • 07-12-2020, 06:10:54
    #15
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu da malum gazeteden mi okudunuz ? Başkanlığa bağlı birim bu. Ki ayrıca TV programlarina çıkıp bunu bilerek yapıyorlar bir duraktan o kadar yolcu binemez vs. Laflar ediyordu. Savcılık tek tek buldu çıkardı adamları. Hepsi de işine gücüne giden insanlarmis. Ayrıca Madem ukome karar alıyordu çıkıp deseydi ya ukome karar alıyor benimle alakası yok? Tekrar kontrol ettim kendi ağzıyla seferler azaltılacak demiş. Alayı yalan dolan. Bazı insanları savunurken lütfen önce araştırın.

    Edit: konu siyasete kayacaksa kapatılabilir zaten herkes anlaması gerekeni anlamıştır.
    Israrla yanlış bilgi vermeye devam ediyorsunuz. Buyrun aşağıya link bırakıyorum. Eğer verdiğim linki beğenmezseniz ufak bir araştırma ile Resmi Gazete'den son yapılan değişiklikle birlikte UKOME'deki çoğunluğun artık belediyelere ait olmadığını görebilirsiniz.Diğer konulara gelecek olursak durak haberini bende gördüm ki pandemi dönem öncesi aktif olarak metrobüsü kullanan biriydim ve denildiği gibi bahsedilen duraklarda hiç ilk seferde o kadar yoğunluk görmedim. Tamam boş değildi ama milletin birbirinin üzerine çıktığı kadar da yoğunluk olmuyordu. UKOME düzenlemesi ile ilgili defalarca kez kararı üst mahkemeye taşıyacaklarını belirtti zaten. Daha ne yapması gerekiyordu ?

    https://www.gazeteduvar.com.tr/gunde...lediyede-degil
  • 07-12-2020, 11:36:40
    #16
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Israrla yanlış bilgi vermeye devam ediyorsunuz. Buyrun aşağıya link bırakıyorum. Eğer verdiğim linki beğenmezseniz ufak bir araştırma ile Resmi Gazete'den son yapılan değişiklikle birlikte UKOME'deki çoğunluğun artık belediyelere ait olmadığını görebilirsiniz.Diğer konulara gelecek olursak durak haberini bende gördüm ki pandemi dönem öncesi aktif olarak metrobüsü kullanan biriydim ve denildiği gibi bahsedilen duraklarda hiç ilk seferde o kadar yoğunluk görmedim. Tamam boş değildi ama milletin birbirinin üzerine çıktığı kadar da yoğunluk olmuyordu. UKOME düzenlemesi ile ilgili defalarca kez kararı üst mahkemeye taşıyacaklarını belirtti zaten. Daha ne yapması gerekiyordu ?

    https://www.gazeteduvar.com.tr/gunde...lediyede-degil
    https://www.sozcu.com.tr/2020/gundem...liyor-5691182/
    Büyür İmamoğlu ve sevenlerinin çok sevdiği gazete. Ukomeyi kenara bırak kendin agziyla söylüyor sen hala ukome. Olaydan haberin yok metrobüs diyorsun. Evet hocam insanlar metrobüs dolu gözüksün diye çıkıp çıkıp gelmişler.