geceyolcusu2002 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tam kapanma ülke için daha iyi
15
●333
- 07-12-2020, 02:05:05Aleykümselam. Benden de selam olsun size.BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2020, 02:11:08Kanım dondu diyerek otobüs seferlerini azaltana bir lafin yok mu ? Yanli yandaş yorumlarınızı buraya bırakmayın. Biri de İmamoğlu yaydı virüsü demiş yaymadi ama gereken önemi de vermedi. Gerçi kendisi borç almak ile meşgul ama olsun İstanbul altın altın.BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit : çin treni de gayet yolundaymis. Maltepe'de döndüğünü iddia eden gazeteler zaten malum ne olduğu. Ümit erdimi de kovide yenik düştü diye haber yapmışlardı adam kendi ağzıyla yalanladı
okuduğunuz takip ettiğiniz yerler bu kadar işte.
- 07-12-2020, 03:30:41Ulaşım ile ilgili kararlar UKOME tarafından alınır ve UKOME'deki üye dağılımını incelerseniz bazı şeylerin belediye başkanı dahi olsan elinde olmadığını görürsünüz. Misal otobüslerdeki bir koltuk dolu bir koltuk boş uygulaması ile ayakta toplam ayakta yolcu sayısının 3'te 1'i kadar yolcu alınabilir yasağı UKOME tarafından kaldırıldı. Bir yerlerden vurmaya çalışacaksanız rica ediyorum önce biraz araştırın.Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2020, 04:19:56Bunu da malum gazeteden mi okudunuz ? Başkanlığa bağlı birim bu. Ki ayrıca TV programlarina çıkıp bunu bilerek yapıyorlar bir duraktan o kadar yolcu binemez vs. Laflar ediyordu. Savcılık tek tek buldu çıkardı adamları. Hepsi de işine gücüne giden insanlarmis. Ayrıca Madem ukome karar alıyordu çıkıp deseydi ya ukome karar alıyor benimle alakası yok? Tekrar kontrol ettim kendi ağzıyla seferler azaltılacak demiş. Alayı yalan dolan. Bazı insanları savunurken lütfen önce araştırın.ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit: konu siyasete kayacaksa kapatılabilir zaten herkes anlaması gerekeni anlamıştır. - 07-12-2020, 06:10:54Israrla yanlış bilgi vermeye devam ediyorsunuz. Buyrun aşağıya link bırakıyorum. Eğer verdiğim linki beğenmezseniz ufak bir araştırma ile Resmi Gazete'den son yapılan değişiklikle birlikte UKOME'deki çoğunluğun artık belediyelere ait olmadığını görebilirsiniz.Diğer konulara gelecek olursak durak haberini bende gördüm ki pandemi dönem öncesi aktif olarak metrobüsü kullanan biriydim ve denildiği gibi bahsedilen duraklarda hiç ilk seferde o kadar yoğunluk görmedim. Tamam boş değildi ama milletin birbirinin üzerine çıktığı kadar da yoğunluk olmuyordu. UKOME düzenlemesi ile ilgili defalarca kez kararı üst mahkemeye taşıyacaklarını belirtti zaten. Daha ne yapması gerekiyordu ?Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.gazeteduvar.com.tr/gunde...lediyede-degil - 07-12-2020, 11:36:40https://www.sozcu.com.tr/2020/gundem...liyor-5691182/ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyür İmamoğlu ve sevenlerinin çok sevdiği gazete. Ukomeyi kenara bırak kendin agziyla söylüyor sen hala ukome. Olaydan haberin yok metrobüs diyorsun. Evet hocam insanlar metrobüs dolu gözüksün diye çıkıp çıkıp gelmişler.
okuduğunuz takip ettiğiniz yerler bu kadar işte.