Ulaşım ile ilgili kararlar UKOME tarafından alınır ve UKOME'deki üye dağılımını incelerseniz bazı şeylerin belediye başkanı dahi olsan elinde olmadığını görürsünüz. Misal otobüslerdeki bir koltuk dolu bir koltuk boş uygulaması ile ayakta toplam ayakta yolcu sayısının 3'te 1'i kadar yolcu alınabilir yasağı UKOME tarafından kaldırıldı. Bir yerlerden vurmaya çalışacaksanız rica ediyorum önce biraz araştırın.
Bunu da malum gazeteden mi okudunuz ? Başkanlığa bağlı birim bu. Ki ayrıca TV programlarina çıkıp bunu bilerek yapıyorlar bir duraktan o kadar yolcu binemez vs. Laflar ediyordu. Savcılık tek tek buldu çıkardı adamları. Hepsi de işine gücüne giden insanlarmis. Ayrıca Madem ukome karar alıyordu çıkıp deseydi ya ukome karar alıyor benimle alakası yok? Tekrar kontrol ettim kendi ağzıyla seferler azaltılacak demiş. Alayı yalan dolan. Bazı insanları savunurken lütfen önce araştırın.
Edit: konu siyasete kayacaksa kapatılabilir zaten herkes anlaması gerekeni anlamıştır.