Israrla yanlış bilgi vermeye devam ediyorsunuz. Buyrun aşağıya link bırakıyorum. Eğer verdiğim linki beğenmezseniz ufak bir araştırma ile Resmi Gazete'den son yapılan değişiklikle birlikte UKOME'deki çoğunluğun artık belediyelere ait olmadığını görebilirsiniz.Diğer konulara gelecek olursak durak haberini bende gördüm ki pandemi dönem öncesi aktif olarak metrobüsü kullanan biriydim ve denildiği gibi bahsedilen duraklarda hiç ilk seferde o kadar yoğunluk görmedim. Tamam boş değildi ama milletin birbirinin üzerine çıktığı kadar da yoğunluk olmuyordu. UKOME düzenlemesi ile ilgili defalarca kez kararı üst mahkemeye taşıyacaklarını belirtti zaten. Daha ne yapması gerekiyordu ?
https://www.gazeteduvar.com.tr/gunde...lediyede-degil https://www.sozcu.com.tr/2020/gundem...liyor-5691182/
Büyür İmamoğlu ve sevenlerinin çok sevdiği gazete. Ukomeyi kenara bırak kendin agziyla söylüyor sen hala ukome. Olaydan haberin yok metrobüs diyorsun. Evet hocam insanlar metrobüs dolu gözüksün diye çıkıp çıkıp gelmişler.