Bunu da malum gazeteden mi okudunuz ? Başkanlığa bağlı birim bu. Ki ayrıca TV programlarina çıkıp bunu bilerek yapıyorlar bir duraktan o kadar yolcu binemez vs. Laflar ediyordu. Savcılık tek tek buldu çıkardı adamları. Hepsi de işine gücüne giden insanlarmis. Ayrıca Madem ukome karar alıyordu çıkıp deseydi ya ukome karar alıyor benimle alakası yok? Tekrar kontrol ettim kendi ağzıyla seferler azaltılacak demiş. Alayı yalan dolan. Bazı insanları savunurken lütfen önce araştırın.
Edit: konu siyasete kayacaksa kapatılabilir zaten herkes anlaması gerekeni anlamıştır.
Israrla yanlış bilgi vermeye devam ediyorsunuz. Buyrun aşağıya link bırakıyorum. Eğer verdiğim linki beğenmezseniz ufak bir araştırma ile Resmi Gazete'den son yapılan değişiklikle birlikte UKOME'deki çoğunluğun artık belediyelere ait olmadığını görebilirsiniz.Diğer konulara gelecek olursak durak haberini bende gördüm ki pandemi dönem öncesi aktif olarak metrobüsü kullanan biriydim ve denildiği gibi bahsedilen duraklarda hiç ilk seferde o kadar yoğunluk görmedim. Tamam boş değildi ama milletin birbirinin üzerine çıktığı kadar da yoğunluk olmuyordu. UKOME düzenlemesi ile ilgili defalarca kez kararı üst mahkemeye taşıyacaklarını belirtti zaten. Daha ne yapması gerekiyordu ?
https://www.gazeteduvar.com.tr/gunde...lediyede-degil