• 06-12-2020, 05:03:08
    #28
    agrzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler şimdi burda herkez kendi bildiğine konuşuyor tamam ama bir sabıka kaydı var suçunu itiraf etti ayrıca benim hastanede yoğun bakımda yatma işten olma gibi bir çok şeyi mevcut hepimiz bi ağızdan konuşuyoruz hakim orda denetim falan olsaydı söylerdi yanlışmıyım pazartesi tekrar memlekete gideceğim soracağım adliyeye gidip giricek olmasa karşı tarafın evinde duruşmadan sonra en az 20 kişi olmazdı demekki girecek onu bekliyorlardı hepimiz konuşuyoruz ama olayın aslını astarını bilmeden
    Hocam mesele asıl astar değil. Yasalara göre 2 yıl ve aşağısı cezaevinde tutulmuyor. Örneğin 2 yıl 1 ay cezası onaylandı. Onun 2/3 ya da 3/4 oranı tam bilmiyorum o süre dahilinde yatar oranlandığında 2 yılın altına düştüğü için denetimli olarak dışarı salınır ya da açık cezaevinde bir iki ay geçirir sonra salınır.

    İçeride şu anda kalabilmesi için sadece ve sadece seninle yaşadığı olay öncesinde başka suçtan hagb kararının olması gerekir. Örneğin torbacılıktan hagb almıştır. Yatarı o suçtan 4 senedir diyelim. 5 yıl dolmadan senin olaydan ceza alınca o suçun yatar ve senin olaydaki yatar birleşir öylr yatar. Ha elemanın senden önce hagb filanlık durumu yoksa yatmaz
  • 06-12-2020, 05:16:57
    #29
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mesele asıl astar değil. Yasalara göre 2 yıl ve aşağısı cezaevinde tutulmuyor. Örneğin 2 yıl 1 ay cezası onaylandı. Onun 2/3 ya da 3/4 oranı tam bilmiyorum o süre dahilinde yatar oranlandığında 2 yılın altına düştüğü için denetimli olarak dışarı salınır ya da açık cezaevinde bir iki ay geçirir sonra salınır.

    İçeride şu anda kalabilmesi için sadece ve sadece seninle yaşadığı olay öncesinde başka suçtan hagb kararının olması gerekir. Örneğin torbacılıktan hagb almıştır. Yatarı o suçtan 4 senedir diyelim. 5 yıl dolmadan senin olaydan ceza alınca o suçun yatar ve senin olaydaki yatar birleşir öylr yatar. Ha elemanın senden önce hagb filanlık durumu yoksa yatmaz
    Yanlış anlamayın hocam bazı arkadaşlar daha hukuk'un h sini bilmiyor geliyor boş boş konuşuyor daha önceden hafif yaralamadan ve kavgadan dolayı ifade verdi davaları devam ediyor
  • 06-12-2020, 05:20:12
    #30
    Kişinin yatıcagı ceza aldıgı cezanın 3/2 si dir yani 3 sene alsaydı 2 sene yatıcaktı mevcutta 25 ay ceza almış 16 ay yatarı var bunun 12 ayı denetimli serbestlik geriye 4 ay kalır bundada acık ceza evinde yatar ki pandemi dolayısı ile onuda dışarıda geçirir ve cezasından düşerlerse hiç yatmaz gibi bir olay olur ama pandemi olmadıgını var sayarsak 4 ay gibi bir süre açık ceza evinde yatıcaktır ha daha önce hiç suç işlememişse hükmün geriye bırakılması 5 yıl suç işlememe verilebilir
  • 06-12-2020, 11:44:16
    #31
    Üyeliği durduruldu
    agrzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıl 13 ay ceza aldı içeriye 1 hafta içinde alıcaklar diye biliyorum para cezası almadı
    1 yılın yatarı yoktur hatta 5 yıla kadar yatar yoktur. eski dosyası olup denetimi bozulsa bile 1 yıla 3 gün yatar gerisi imzaya düşer ha şimdi pandemiden 3 günü yatmaz gider açığın kapısında belgeleri alır döner gider. denetimide yapmaz pandemi bitene kadar çöp olur gider.
  • 06-12-2020, 11:46:26
    #32
    Üyeliği durduruldu
    agrzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    girip çıkıp denetim yerse uyuşturucu kullanıyor satıyor diyede biliyorum ihbar eder üzerinde yakalatırım
    uyuşturucu kullanmıyorsa geri şikayet eder dava açar tersine döner olay bu sefer bana ceza aldırmak için dava etmişti der eski davayıda düşürür seni yakar ayrıca bu tür şeyleri yapacaksanız bile ortalıkta konuşmayın şimdi adamı ben tanıyo olsam burdan ekran görüntüsü alıp versem adama seni dava edip cezadanda yırtar.

    birde polis direk şikayeti ciddiye almaz ancak savcılığa dilekçe vererek şikayet etmen lazım ki takipsiz alıp bişy yapmazlar.
  • 06-12-2020, 14:34:40
    #33
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uyuşturucu kullanmıyorsa geri şikayet eder dava açar tersine döner olay bu sefer bana ceza aldırmak için dava etmişti der eski davayıda düşürür seni yakar ayrıca bu tür şeyleri yapacaksanız bile ortalıkta konuşmayın şimdi adamı ben tanıyo olsam burdan ekran görüntüsü alıp versem adama seni dava edip cezadanda yırtar.

    birde polis direk şikayeti ciddiye almaz ancak savcılığa dilekçe vererek şikayet etmen lazım ki takipsiz alıp bişy yapmazlar.
    Kan örneği alsınlar karşı taraftan içtiğine dair elimde sürüyle kanıt var hocam sorun yok
  • 06-12-2020, 15:37:48
    #34
    Üyeliği durduruldu
    agrzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kan örneği alsınlar karşı taraftan içtiğine dair elimde sürüyle kanıt var hocam sorun yok
    kullanması daha iyi onun içim içiçilik suç değil satıcılık ve üreticilik suç. ayrıca torbacıların yarısı polis muhbiri olduğu için kolay kolay ceza almazlar elini kolunu sallaya sallaya çıkar şaşırırsın
  • 06-12-2020, 15:40:37
    #35
    egepen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıl 13 ay'ın yatarı ne kadar ?
    5 yil alti hicbi dosyanin yatari yok. En baba 1 hafta yatar. Krona oldugu icin kapidan evrak islerini yapar geri doner. Denetim olur. Umarim akillanir..
  • 06-12-2020, 22:40:53
    #36
    yeni infaz yasası gereğince; Cezanın yarısını yatar.
    3 yıl denetimli serbestlik var.

    yani 6 yıl ceza alan birisi 1 gün girer çıkar.

    2-3 güne almazlar içeriye sonuçta onunda istinaf hakkı var itiraz edecek ve dosya İstinaf Mahkemesine gidecek oradan da 1 senede gelir ortalama. gelse bile bir gün girdi çıktı yapacak. pandemi geçerse de 3-4 gün girdi çıktı yapar.

    kesinleştikten sonra tazminat davası açın.