agrzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beyler şimdi burda herkez kendi bildiğine konuşuyor tamam ama bir sabıka kaydı var suçunu itiraf etti ayrıca benim hastanede yoğun bakımda yatma işten olma gibi bir çok şeyi mevcut hepimiz bi ağızdan konuşuyoruz hakim orda denetim falan olsaydı söylerdi yanlışmıyım pazartesi tekrar memlekete gideceğim soracağım adliyeye gidip giricek olmasa karşı tarafın evinde duruşmadan sonra en az 20 kişi olmazdı demekki girecek onu bekliyorlardı hepimiz konuşuyoruz ama olayın aslını astarını bilmeden
Hocam mesele asıl astar değil. Yasalara göre 2 yıl ve aşağısı cezaevinde tutulmuyor. Örneğin 2 yıl 1 ay cezası onaylandı. Onun 2/3 ya da 3/4 oranı tam bilmiyorum o süre dahilinde yatar oranlandığında 2 yılın altına düştüğü için denetimli olarak dışarı salınır ya da açık cezaevinde bir iki ay geçirir sonra salınır.

İçeride şu anda kalabilmesi için sadece ve sadece seninle yaşadığı olay öncesinde başka suçtan hagb kararının olması gerekir. Örneğin torbacılıktan hagb almıştır. Yatarı o suçtan 4 senedir diyelim. 5 yıl dolmadan senin olaydan ceza alınca o suçun yatar ve senin olaydaki yatar birleşir öylr yatar. Ha elemanın senden önce hagb filanlık durumu yoksa yatmaz