yeni infaz yasası gereğince; Cezanın yarısını yatar.
3 yıl denetimli serbestlik var.

yani 6 yıl ceza alan birisi 1 gün girer çıkar.

2-3 güne almazlar içeriye sonuçta onunda istinaf hakkı var itiraz edecek ve dosya İstinaf Mahkemesine gidecek oradan da 1 senede gelir ortalama. gelse bile bir gün girdi çıktı yapacak. pandemi geçerse de 3-4 gün girdi çıktı yapar.

kesinleştikten sonra tazminat davası açın.