beyler şimdi burda herkez kendi bildiğine konuşuyor tamam ama bir sabıka kaydı var suçunu itiraf etti ayrıca benim hastanede yoğun bakımda yatma işten olma gibi bir çok şeyi mevcut hepimiz bi ağızdan konuşuyoruz hakim orda denetim falan olsaydı söylerdi yanlışmıyım pazartesi tekrar memlekete gideceğim soracağım adliyeye gidip giricek olmasa karşı tarafın evinde duruşmadan sonra en az 20 kişi olmazdı demekki girecek onu bekliyorlardı hepimiz konuşuyoruz ama olayın aslını astarını bilmeden
Farklı bir ülkeden adam vurmaya gelen insanlar gördü bu gözler, tedbir önemlidir (:
yaşadığım yer texas gibi hocam köyde yaşıyorum bana gelinceye kadar 10 tane yerde durduruyorlar tedbirim herzaman var allaha şükür yaşadığım yer hiç bir evrakta falan yok bulmaları imkansız gibi bişey kimse bilmiyor o şehirden