girip çıkıp denetim yerse uyuşturucu kullanıyor satıyor diyede biliyorum ihbar eder üzerinde yakalatırım
uyuşturucu kullanmıyorsa geri şikayet eder dava açar tersine döner olay bu sefer bana ceza aldırmak için dava etmişti der eski davayıda düşürür seni yakar ayrıca bu tür şeyleri yapacaksanız bile ortalıkta konuşmayın şimdi adamı ben tanıyo olsam burdan ekran görüntüsü alıp versem adama seni dava edip cezadanda yırtar.
birde polis direk şikayeti ciddiye almaz ancak savcılığa dilekçe vererek şikayet etmen lazım ki takipsiz alıp bişy yapmazlar.