10 yıldan daha fazla bir süredir r10 geçmişim var. Eskiden birisi bir şey sorardı bilenler cevaplardı.
Adam basit bir şey sormuş altına bir sürü adınıza faturalı şekilde işinizi yapabiliriz diye cevap gelmiş.
Bildiğini paylaşmak güzel olmaz mıydı
R10 da parasız kimse yardımcı olmuyor
59
●2.283
- 28-11-2020, 17:08:14
- 28-11-2020, 17:12:56Paralı yardım edenlerden değilim. Ama bunu eleştirenleri de hiç anlamıyorum. Özel öğretmen tutulduğu zaman yardım ediyor, bilgisini paylaşıyor diye para vermemezlik yapıyor mu ? Ortada bir emek varsa bunun karşılığını istemek onun en doğal hakkı. O bilgileri elde etmek için acaba ne kadar araştırma yapıp ne kadar zaman harcamış. Sadece bir konu açıp yardım beklemiş mi acaba ?
Edit: multi hesabınız var galiba 2020-2015 = 5 yıl