• 28-11-2020, 17:08:14
    #1
    10 yıldan daha fazla bir süredir r10 geçmişim var. Eskiden birisi bir şey sorardı bilenler cevaplardı.

    Adam basit bir şey sormuş altına bir sürü adınıza faturalı şekilde işinizi yapabiliriz diye cevap gelmiş.

    Bildiğini paylaşmak güzel olmaz mıydı
  • 28-11-2020, 17:09:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    nolyuo bi postta kim kimi koparıyor
  • 28-11-2020, 17:09:39
    #3
    devir bunu gerektiriyor insanlarda suç yok bence
  • 28-11-2020, 17:10:00
    #4
    .best ONE 🏆
    Evet hocam haklısınız böyle ama isterseniz bu soruna adınıza faturalı olarak yardımcı olabiliriz.
  • 28-11-2020, 17:10:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Artık herşey MONEY olmuş
  • 28-11-2020, 17:12:32
    #6
    Fiyat PM'den gönderildi.
  • 28-11-2020, 17:12:56
    #7
    Paralı yardım edenlerden değilim. Ama bunu eleştirenleri de hiç anlamıyorum. Özel öğretmen tutulduğu zaman yardım ediyor, bilgisini paylaşıyor diye para vermemezlik yapıyor mu ? Ortada bir emek varsa bunun karşılığını istemek onun en doğal hakkı. O bilgileri elde etmek için acaba ne kadar araştırma yapıp ne kadar zaman harcamış. Sadece bir konu açıp yardım beklemiş mi acaba ?

    Edit: multi hesabınız var galiba 2020-2015 = 5 yıl
  • 28-11-2020, 17:13:06
    #8
    Basitse kendisi yapabilir, bilmiyorsa araştırabilir ve eğer zamanı değerliyse başkasına yaptırabilir. Eğer parası da değerliyse cevap verilmesini bekleyebilir. Kimse de bilgisini bedava satmak zorunda da değil.
  • 28-11-2020, 17:13:58
    #9
    Bedava yapmanın hiçbir faydası yok. Yıllarca ücretsiz bir şekilde hizmet sun bir kere para iste arkandan söverler.