10 yıldan daha fazla bir süredir r10 geçmişim var. Eskiden birisi bir şey sorardı bilenler cevaplardı.

Adam basit bir şey sormuş altına bir sürü adınıza faturalı şekilde işinizi yapabiliriz diye cevap gelmiş.

Bildiğini paylaşmak güzel olmaz mıydı