R10 da parasız kimse yardımcı olmuyor
59
●2.283
- 28-11-2020, 17:23:22R10 paylaşım forumundan öte ticaret forumu oldu artık. Zaten üyeliklerde buna göre şekillendirildi. Kurumsal üyelik, silver, gold vs. Bu saatten sonra hele ki üyeliğe para ödeyip kimse bedava bilgi vermez
Gayette doğal hepimiz para kazanmak istiyoruz ve asıl amacımıza hizmet ediyoruz 😊
- 28-11-2020, 17:23:46Yine birisi öne çıkma çabalarındakaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2020, 17:26:32Mizah şelalesinden bende nasibimi aldım hocam sağolunEnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEnesCanturk bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 28-11-2020, 17:31:05Yıllarımı harcadığım, dolaylı olarak öğrenmek için pek çok fedakarlıklar yaptığım, her türlü cefasını çektiğim bilgileri neden ücretsiz paylaşayım? Araştırma yapmaktan erinen; yardım edince bir teşekkürü bile çok gören insanlar, yetmezmiş gibi üslupsuzca üsteleyen insanlar oldukça masum insana da yardım etmem.
- 28-11-2020, 18:05:18Abartmıyorum ingilizcemde olmadığı için Türkçe kaynak da bulmak zor olduğu için ve ingilizce olarak nasıl aratacağımı da bilmediğim için bir konu hakkında kelimeyi değiştirip değiştirip yüzlerce arama yaptığımı 4 5 gün üstünde durduğumu bilirim. Evet bende yardım ederim yol gösteririm ama anydesk ile yardım istemek yardım istemek olmuyor iş yaptırmak oluyor. Ortada bir yardım var ise herkes yararlanmalı yardımı isteyenler bunu da istemiyor konu da herkes tartışsa herkesin fikri olur daha net bir şeyler ortaya çıkar ama onlar anydesk ile benim işimi yap diyorlar.
Gayette doğal hepimiz para kazanmak istiyoruz ve asıl amacımıza hizmet ediyoruz 😊