• 28-11-2020, 17:22:46
    #19
    Aynen öyle, paylaşma işi bitti artık.
  • 28-11-2020, 17:23:22
    #20
    R10 paylaşım forumundan öte ticaret forumu oldu artık. Zaten üyeliklerde buna göre şekillendirildi. Kurumsal üyelik, silver, gold vs. Bu saatten sonra hele ki üyeliğe para ödeyip kimse bedava bilgi vermez Gayette doğal hepimiz para kazanmak istiyoruz ve asıl amacımıza hizmet ediyoruz 😊
  • 28-11-2020, 17:23:46
    #21
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam haklısınız böyle ama isterseniz bu soruna adınıza faturalı olarak yardımcı olabiliriz.
    Yine birisi öne çıkma çabalarında
  • 28-11-2020, 17:26:32
    #22
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O idrarı üretmek için ne kadar su içtim ben (!)
    Mizah şelalesinden bende nasibimi aldım hocam sağolun
    • EnesCanturk
    EnesCanturk bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-11-2020, 17:28:55
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Ekonomi bakanı bunun yüzünden istifa etti
  • 28-11-2020, 17:31:05
    #24
    Yıllarımı harcadığım, dolaylı olarak öğrenmek için pek çok fedakarlıklar yaptığım, her türlü cefasını çektiğim bilgileri neden ücretsiz paylaşayım? Araştırma yapmaktan erinen; yardım edince bir teşekkürü bile çok gören insanlar, yetmezmiş gibi üslupsuzca üsteleyen insanlar oldukça masum insana da yardım etmem.
  • 28-11-2020, 17:35:34
    #25
    Gold üye
    Büyük oranda yaralı parmak ile foruma gelenlerin ilacı google'da var ama hiç kimse araştırmıyor. Para ödemeden benim yerime araştırsınlar diye yardım konusu açıyor.
    Yeni moda da anydesk bu arada..
  • 28-11-2020, 18:05:18
    #26
    Abartmıyorum ingilizcemde olmadığı için Türkçe kaynak da bulmak zor olduğu için ve ingilizce olarak nasıl aratacağımı da bilmediğim için bir konu hakkında kelimeyi değiştirip değiştirip yüzlerce arama yaptığımı 4 5 gün üstünde durduğumu bilirim. Evet bende yardım ederim yol gösteririm ama anydesk ile yardım istemek yardım istemek olmuyor iş yaptırmak oluyor. Ortada bir yardım var ise herkes yararlanmalı yardımı isteyenler bunu da istemiyor konu da herkes tartışsa herkesin fikri olur daha net bir şeyler ortaya çıkar ama onlar anydesk ile benim işimi yap diyorlar.
  • 28-11-2020, 18:09:23
    #27
    sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devir bunu gerektiriyor insanlarda suç yok bence
    En haklı yorum bence