R10 paylaşım forumundan öte ticaret forumu oldu artık. Zaten üyeliklerde buna göre şekillendirildi. Kurumsal üyelik, silver, gold vs. Bu saatten sonra hele ki üyeliğe para ödeyip kimse bedava bilgi vermez Gayette doğal hepimiz para kazanmak istiyoruz ve asıl amacımıza hizmet ediyoruz 😊