R10 da parasız kimse yardımcı olmuyor
59
●2.283
- 28-11-2020, 17:14:53Herkes ev geçindiriyor. Her bilginin bir para değeri var artık. Ortaya bilgi saçmak pek akıllıca değil bence
- 28-11-2020, 17:14:55Hocam haklı olabilirsiniz belki ama bende açıkçası önceden öyle birşey olunca nefret ediyodum sonradan aslında gerçekten insanların bir suçunun olmadığının farkına vardımnevsehirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü nüfus çoğalıyor İşsizlik artıyor hele hele bu pandemiyle birlikte insanlar evinden iş yapmaya çalışıyor bende dahil. Yani şuan kafamda o kadar şey var ki nasıl geçinicem nasıl olucak ilerisini ne yapıcam kendime satıcak birşeyler üretmeye çalışıyorum aslında bazı insanlar satıcağım şeyleri bedava uğraşarak yapabilir tabikide ama uğraşmak istemeyen insanlarada bizim gibi insanlar satış yapıyor işte bu yüzden boşverin herkesin ne yaşadığını ne yaptığını bilemezsiniz belkide tek kazanabileceği para odur gözünüzde fırsatçılık olarak gözükebilir ama cidden şu pandemi + işsizlik bizi bu hallere sokuyor. - 28-11-2020, 17:15:46Şimdi böyle insanlara bende kızıyordum ama zamanla hak vermeye başladım.
Ben çözmek istediğim bir konuyu saatlerce günlerce araştırıp çözemediğim de oluyor buradan tecrübe ediniyorum. Biri gelip bana sorduğu zaman ben yardımcı oluyorum ama çok emek verdiğim bir şeyi buradan gelip de söylemem parayla da satmam ama hizmet adı altında satabilirim. - 28-11-2020, 17:15:48Burdan insanlar para kazanmaya çalısıyor, her türlü bilgi yardım ücretli olmak zorunda.SEOmuhendisi ve turgutsahin bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 28-11-2020, 17:17:14Üyeliği durdurulduBelki haklı olabilirsiniz hocam ama şöyle bir durum var mesela arkadaşın biri yardım istemişti bende hiçbir ücret talep etmeden yardımcı olmuştum daha sonra arkadaş ne zaman yardıma ihtiyacı olsa artık yazar oldu bir defa ücretsiz yardım ettikten sonra 15 defa daha yardım istedi iyilik te bir yere kadar