10 yıldan daha fazla bir süredir r10 geçmişim var. Eskiden birisi bir şey sorardı bilenler cevaplardı.
Adam basit bir şey sormuş altına bir sürü adınıza faturalı şekilde işinizi yapabiliriz diye cevap gelmiş.
Bildiğini paylaşmak güzel olmaz mıydı
Hocam haklı olabilirsiniz belki ama bende açıkçası önceden öyle birşey olunca nefret ediyodum sonradan aslında gerçekten insanların bir suçunun olmadığının farkına vardım
Çünkü nüfus çoğalıyor İşsizlik artıyor hele hele bu pandemiyle birlikte insanlar evinden iş yapmaya çalışıyor bende dahil. Yani şuan kafamda o kadar şey var ki nasıl geçinicem nasıl olucak ilerisini ne yapıcam kendime satıcak birşeyler üretmeye çalışıyorum aslında bazı insanlar satıcağım şeyleri bedava uğraşarak yapabilir tabikide ama uğraşmak istemeyen insanlarada bizim gibi insanlar satış yapıyor işte bu yüzden boşverin herkesin ne yaşadığını ne yaptığını bilemezsiniz belkide tek kazanabileceği para odur gözünüzde fırsatçılık olarak gözükebilir ama cidden şu pandemi + işsizlik bizi bu hallere sokuyor.