Paralı yardım edenlerden değilim. Ama bunu eleştirenleri de hiç anlamıyorum. Özel öğretmen tutulduğu zaman yardım ediyor, bilgisini paylaşıyor diye para vermemezlik yapıyor mu ? Ortada bir emek varsa bunun karşılığını istemek onun en doğal hakkı. O bilgileri elde etmek için acaba ne kadar araştırma yapıp ne kadar zaman harcamış. Sadece bir konu açıp yardım beklemiş mi acaba ?
Edit: multi hesabınız var galiba 2020-2015 = 5 yıl