Hocam aslında borç çok çok daha fazlaydı 2017 2018 güzel kazandık güzelde kaybettik biraz TRIG vardı o sıralar çok güzel paralar kazandırmıştı, 20k xrp çok birşey değilde suanki fiyatlardayken o borcu ödemem 0.30$ altı indiği zaman ufaktan bakarım ancak
hocam sen öde borcunu 0,006dan 0,25 e sabitlemiş bi kripto para var önünde eğerki bi yükseliş gelip btc dominansı es kaza 32-41 aralığına inerse o koşudan sonra kaçta sabitler bilinmez
Hayırlısı hocam, dediginiz gibi yükselse bile çok sert düşüş gene olacaktır 2016dan bu yana seneryo hep aynı bu kadar yükseldiğinde büyük düşüşler hep olur, yakın zamanda birde bi borsa hack haberi falan olsa tadinmaz yenmez o zaman düşüşler.
ben alıp satmıyorum konunuzu görünce açığ baktım ve grafiği çizdim eski bir trader olarak
Yatırımcıları da düşünmek gerek hocam. Nihayetinde herkes param değer kaybetmesin diye bulduğu yatırım araçlarına yöneliyor. Ben açıkçası yatırım yapmadığım halde sevinmedim. Alım fırsatı oluştu o ayrı ama başkalarının zarar etmesine de sevinmeyelim. Herkesin gönlüne gore diyeyim
Sevincim zaten başkalarının zarar etmesi değil hocam, düşmesine seviniyorum kendi çıkarıma olduğu için, yükselirken de üzülmedim yükseldi diye tabiki zarar etmesini istemem kimsenin para kolay kazanılan birşey değil herkesin gönlüne göre versin hocam
Ben eth, xrp, trx ve ada aldım. Bundan 3 gün önce şuan 6k zarar ediyorum. Bozmayacağım elbet de bekleyeceğim çıkıp ana paramı kurtardığım da daha da kripto cümlesini hayatımdan çıkaracağım. 12k zarardaydım da 6 düştü. 😊
Ben eth, xrp, trx ve ada aldım. Bundan 3 gün önce şuan 6k zarar ediyorum. Bozmayacağım elbet de bekleyeceğim çıkıp ana paramı kurtardığım da daha da kripto cümlesini hayatımdan çıkaracağım. 12k zarardaydım da 6 düştü. 😊
Düşüş bekliyodum ben uzun vadeli girmedikçe analizsiz ve stopsuz girmeyin hocam