hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yatırımcıları da düşünmek gerek hocam. Nihayetinde herkes param değer kaybetmesin diye bulduğu yatırım araçlarına yöneliyor. Ben açıkçası yatırım yapmadığım halde sevinmedim. Alım fırsatı oluştu o ayrı ama başkalarının zarar etmesine de sevinmeyelim. Herkesin gönlüne gore diyeyim
Sevincim zaten başkalarının zarar etmesi değil hocam, düşmesine seviniyorum kendi çıkarıma olduğu için, yükselirken de üzülmedim yükseldi diye tabiki zarar etmesini istemem kimsenin para kolay kazanılan birşey değil herkesin gönlüne göre versin hocam