Hayırlısı hocam, dediginiz gibi yükselse bile çok sert düşüş gene olacaktır 2016dan bu yana seneryo hep aynı bu kadar yükseldiğinde büyük düşüşler hep olur, yakın zamanda birde bi borsa hack haberi falan olsa tadinmaz yenmez o zaman düşüşler.
ben alıp satmıyorum konunuzu görünce açığ baktım ve grafiği çizdim eski bir trader olarak