Serkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben eth, xrp, trx ve ada aldım. Bundan 3 gün önce şuan 6k zarar ediyorum. Bozmayacağım elbet de bekleyeceğim çıkıp ana paramı kurtardığım da daha da kripto cümlesini hayatımdan çıkaracağım. 12k zarardaydım da 6 düştü. 😊
Düşüş bekliyodum ben uzun vadeli girmedikçe analizsiz ve stopsuz girmeyin hocam